Monday, June 7, 2010

PEDANG CURA SI MANJA KINI ( YANG TULEN)



4 comments:

  1. sah..... tasik pauh janggi tempat bermain ini kan pula salahsilah yang hilang , kalau ada nenda wali allah yang ghaib pasti gembira mendengar berita ,,kalau tuan berminat sumpah pusaka akan teman serah pada empunya.. kalau betul cucer hamba berdaulat nyatakan asal keturunan hamba yang ghaib.

    ReplyDelete
  2. Selikit tanah minangkabau selengkung pulai perca dilingkungi ular sakti muna sumpahan 7 keturunan telah pun selesai ,beta warisan ke 8 dari sultan berdaulat ,tanpa bantuan allah dan alam ghaib,pedang cura si manja kini tak kan berada di dalam simpanan beta.

    mimpi pun sudah bisikan di telinga pun dapat,alam ghaib menyampaikan pesan bukan mudah hendak melahirkan kata kata.nama dialam ghaib atau orang ghaib mesti dirahsia.bukan kah itu bantuan daripada mereka.tiada siapa yang boleh memegang pedang cura si manja kini.yang berhak dan yang layak sahaja dapat menyimpannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam.maaf menganggu.azuwan dr selangor.bleh sy berbicara dgn tuan raja ahmad nasir.

      Baru ni sy dan family ada naik perahu diraja di kuala kangsar.ada kejadian aney yg berlaku di perahu dan di masjid.sy ingin bertanya.jika tuan sudi bleh hubungu sy 0196241492 atau sy call tuan.tk

      Delete
  3. Nampak sgt pedang baru.. sembang..

    ReplyDelete